Wednesday, November 3, 2010

.: ini rahsia besar kerajaan~ he3~ :.

salam 'alaik..
dah penat study?? jom baca mende ni jap~ saja je nak share satu benda yang dah lama keen tahu..
tentang perancangan yahudi untuk sesatkan orang islam dan juga menjatuhkan kita..

Straight to the point.. Sebenarnya URL blogspot ni ada rahsia tau~ jeng, jeng, jeng~ Ada 3 element penting kalau kita guna URL blogspot, 1) nama blog, 2) blogspot, 3) dotcom.. bila kesemua perkara ni ada, automatik google akan cari site page URL kita tu.. Tapi kalau kita tersalah ejaan nama pada URL tu, ape jadi?? Mesti google akan paparkan, "YOUR SEARCH DID NOT MATCH ANY DOCUMENT" kan??

sekarang, keen nak bongkarkan apa rahsia yang terdapat dalam URL blogspot kita..

URL Betul: http://namablog.BLOGSPOT.com
URL Salah: http://namablog.BLOGPOT.com

korang nampak kan apa yang berbeza antara 2 URL tu? satu ialah
"BLOGSPOT".. satu lagi plak "BLOGPOT".. kalau kita tengok sekali imbas, memang tak perasan.. tapi ada rahsia besar yang terkandung di sebalik kehilangan satu "S" ni.. Cuba korang buangkan "S" dalam perkataan BLOGSPOT kat mana-mana blog.. aishhh~ tak payah buat eksperimen jauh-jauh, test kat smsu09.blogspot.com ni je.. Cepat lakukan sekarang~ hehehe~

haaa.. nampak tak apa yang dipaparkan?? Ia merupakan salah satu page site yang menceritakan tentang kebenaran kitab BIBLE dalam kaum yahudi.. Korang scroll sampai bawah dan lihat apa yang korang jumpa??
"ARE U READY TO MEET JESUS?" Na'uzubillah~ Sampai ke sini kaum yahudi nak sebarkan ajarannya.. Sekecil-kecil URL ni, sedalam-dalam maksud yang ditonjolkan.. Nampak tak, dalam kelalaian kita ni, ada jugak pihak yang ambil kesempatan untuk sesatkan orang islam.. Fuhhhh~ hebat, hebat~~

tu je la yang keen nak share..
dah, pergi study tu~ hehehe~
bittaufiq wan najah fil imtihan~
terima kasih kerana sudi membaca~ ^_^
pen off~


p/s: bagi korang yang tak minat blogwalking, memang tak pernah kena situasi macam ni kot.. tapi, bagi keen yang suka jalan-jalan kat blog, memang banyak kali dah tersesat kat dalam mende alah ni kalau blogger lain tersalah letak URL blog diorang.. adesss.. =.="

2 comments:

Saya Sarah said...

oh...camtu eh...hehe..ok2.ptt lah sy xpernh alami keadaan mcm tuhuhu...dah lme x blogwalking..broadbnd x g hospital lg.

nsdahlia said...

maka. rajin2lah mem'bookmark'kan blog2 yg kt wajib lawat.

 
SMSU09 © 2010 | Designed by Trucks, in collaboration with MW3, Broadway Tickets, and Blogger Templates